Elke week is er een vastgestelde groep van activiteiten.

Op zondagochtend wordt de zaal gebruikt door de zondagsschool van de Hervormde Kerk in Mookhoek.

Op dinsdagochtend is er een groep dames voor ouderenbeweging via een cursus van welzijnhoekschewaard.nl

Op dinsdagavond is de Damclub De Kroonschijf actief.

Op woensdagavond maakt de toneelgroep Alles Waard gebruik van het gebouw.

Op donderdagavond zijn de leden van de Klaverjasvereniging De Vier Boeren aanwezig.

Op vrijdagochtend wordt de gymzaal weer gebruikt door OBS het Talent.

Verder is het gebouw te huren voor verjaardagen, jubilea of cursussen.

Het bestuur organiseert buurtactiviteiten zoals een toneel- en muziekavond, koningsontbijt en nieuwjaarsbijeenkomst. In de hal is een ruilbibliotheek.

Verder wordt het gebouw gebruikt voor informatie/wijk avonden van de gemeente en als stembureau. En het wordt gebruikt als oefenlocaties voor AED-cursussen en Rode Kruis vrijwilligers.

Ook wordt het gebouw gebruikt door OBS het Talent, Vrouwen van Nu, IJsclub Mookhoek/Schenkeldijk, Vrowuenvereniging Dorcas, Postduivenvereniging de Uiver en VVN afdeling Strijen voor incidentele activiteiten zoals vergaderingen, inschrijving wedstrijden, toneeluitvoering, bazaar of als uitwijk voor buitenactiviteiten bij slecht weer.

This function has been disabled for Verenigingsgebouw Mookhoek.