Wie zijn wij

Al vanaf de oprichting op 13 januari 1961 zet het bestuur van de ‘Stichting Verenigingsgebouw Mookhoek” of van ‘Het Gebouw’ zoals iedereen in Mookhoek altijd zegt, zich in voor ‘De bevorderingen van het culturele en sociale leven te Mookhoek door middel van het bouwen, instandhouden en exploiteren van een Verenigingsgebouw.’

Zo staat omschreven in de Statuten van de Stichting.

Bijna 60 jaar later doen we dat nog steeds. En dat doen we door in het gebouw ruimte beschikbaar te stellen voor allerlei activiteiten.
Van Zondagsschool tot Klaverjas vereniging.
Van de School musical tot Bewegen voor Ouderen.
Van Stembureau tot het organiseren van een Nieuwjaarsbijeenkomst voor de buurt.
Maar ook om ruimte beschikbaar te stellen voor het vieren van een verjaardag of bruiloft.

En dat lukt alleen dankzij een actieve beheerder, vrijwilligers, een gemeente die ons steunt en u die gebruik maakt van de faciliteiten van ‘Het Gebouw’.

Als bestuur horen wij graag van u, wat goed gaat. Maar ook horen we graag van u waar het beter kan.

Zodat ‘Het Gebouw” nu maar ook in de toekomst ook ‘Ons Gebouw’ is en blijft

Leen de Geus

Voorzitter Stichting Verenigingsgebouw Mookhoek

This function has been disabled for Verenigingsgebouw Mookhoek.